wilmis199

Direktlänk till inlägg 28 november 2012

är sant !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!1

Av wilma nilsson - 28 november 2012 19:43

 
nu fick ja ett sånt där ryck när allt känns skit, och ja såg precis en video när några killar slår en annan mindre pojk ja blir helt jubel idiotisk arg när ja ser det ! ingen ska behöva bli nedtryckt för något ! inte för sin religion eller för sin sexuella läggning! inte för något ! ja har sett med egna ögon folk som har fått konstiga blickar i ryggen för hur dom går klädda eller hur dom ser ut ? så ska det vel inte va ? vad ja vill säga är att mobba någon är faktist det fegaste som finns ! en mobbare vill visa sig stor o stark ! men va fan det är ju tvärtom den som orkar att stå ut med att bli mobbad är ju den starka? en mobbare han/hon mobbar för att tex va cool eller visa sig helt enkelt stor , ja tycker det är förbannat töntig att trycka ner någon ! ja har säkert gjort det, o ja kommer säkert att göra det igen , men fan inte medvetet ! så ja säger så här , fuck mobbing ! fuck dom som trycker ner någon ! och kärlek o styrka till dom som får stå ut ! och ni som blir/ blivit mobbade ställer er up ! visa vem som bestämmer stå upp för era rättigheter ! tack för mig !
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wilma nilsson - 10 april 2013 12:31

       

Av wilma nilsson - 8 april 2013 14:30

hej i dag ska jag bara ta det lungt hade jag tänkt mig om det inte kommer några planer i mellan eller så nu har jag rast sen ska jag har so en stund är inte kul men sen slutar jag kl 15,00 så det är ju inte långt kvar tills vi slutar puss puss ...

Av wilma nilsson - 23 mars 2013 16:41


 

Av wilma nilsson - 23 mars 2013 16:38

hej hej har nys kommit hem från cajsa har sovit hos henne i natt det va kul men nu  ska jag bara sitta och tråka en stund  sen  blir r det att ha mys med familjen tror jag :) i morgob blir det att åka och rida eller ska bli kul som fan älsar dig elle...

Av wilma nilsson - 22 mars 2013 11:08

hej hej <3 nu sitter jag och har so vi frår göra va vi vill på våra datorer är gött som fan   vi fick det bara för våran lärare va sen och då sa han det är ingen i det att börja så då ficl vi göra va vi ville.   i dag blir det att tråka om ing...

Presentation


hej jag är 13 år och älskar hästar och mina vänner :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards