wilmis199

Alla inlägg den 28 november 2012

Av wilma nilsson - 28 november 2012 20:07

         

Av wilma nilsson - 28 november 2012 19:57

 
Äter pepparkaks deg, det snöar, och julmusik... Kan det bli bättre?   

Av wilma nilsson - 28 november 2012 19:43

 
nu fick ja ett sånt där ryck när allt känns skit, och ja såg precis en video när några killar slår en annan mindre pojk ja blir helt jubel idiotisk arg när ja ser det ! ingen ska behöva bli nedtryckt för något ! inte för sin religion eller för sin sexuella läggning! inte för något ! ja har sett med egna ögon folk som har fått konstiga blickar i ryggen för hur dom går klädda eller hur dom ser ut ? så ska det vel inte va ? vad ja vill säga är att mobba någon är faktist det fegaste som finns ! en mobbare vill visa sig stor o stark ! men va fan det är ju tvärtom den som orkar att stå ut med att bli mobbad är ju den starka? en mobbare han/hon mobbar för att tex va cool eller visa sig helt enkelt stor , ja tycker det är förbannat töntig att trycka ner någon ! ja har säkert gjort det, o ja kommer säkert att göra det igen , men fan inte medvetet ! så ja säger så här , fuck mobbing ! fuck dom som trycker ner någon ! och kärlek o styrka till dom som får stå ut ! och ni som blir/ blivit mobbade ställer er up ! visa vem som bestämmer stå upp för era rättigheter ! tack för mig !
 

Av wilma nilsson - 28 november 2012 14:01

hej hej nu har jag ätit hos cajsa det var gott men snart måste jag byta om till ridkläder för jag ska tilll min lilla polle olver jag älskar han som fan men nora allså nora ska med till lönhult förn hon ska ta ut orion få klart   


i dag  har sovit hos cajsa i dag med det var kulit med vi bakade muffins dom var goda det kan komma en bild på dom med men hej du   och vi var ute  i snön lite med det var kul med men hek då <3 

Presentation


hej jag är 13 år och älskar hästar och mina vänner :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards